КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ РЕЦЕПТИВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Автор(и)

  • Заріна Соломко Київський національний лінгвістичний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.28.2018.135462

Ключові слова:

майбутні юристи, професійно орієнтована рецептивна лексична компетентність, самостійна робота, навчальна автономія, рефлексія, навчальні стратегії, електронний посібник

Анотація

Статтю присвячено комп’ютерним технологіям формування у майбутніх юристів професійно орієнтованої німецькомовної рецептивної лексичної компетентності під час їхньої самостійної роботи з використанням електронного посібника. Уточнено зміст і структуру рецептивної лексичної компетентності. Висвітлено роль навчальної автономії студентів як основи процесу й результату ефективної самостійної роботи. Виділено навчальні стратегії, які оптимізують процес формування рецептивної лексичної
компетентності. Розглянуто особливості організації самостійної роботи з використанням електронного посібника. Проаналізовано лінгвістичні особливості мови права й правничої лексики. Визначено етапи
формування орієнтованої рецептивної лексичної компетентності під час самостійної роботи. Запропоновано підсистему комп’ютерних вправ, які реалізовано в авторському електронному посібнику “Deutsch für Jurastudenten”.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методика навчання німецької мови й культури