ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІТ-ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО АНГЛОМОВНОГО УСНОГО СПІЛКУВАННЯ

Автор(и)

  • O. Синекоп Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.30.2019.177601

Ключові слова:

методичний експеримент, диференційоване навчання, майбутні ІТ-фахівці, професійно орієнтоване англомовне усне спілкування, навчальний стиль, рівні володіння англійською мовою

Анотація

У статті наведено результати методичного експерименту, організованого з метою перевірки ефективності методики диференційного навчання професійно орієнтованого англомовного усного спілкування майбутніх фахівців галузі інформаційних технологій з урахуванням їхнього рівня володіння англійською мовою та навчального стилю. Визначено гіпотезу, об’єкт, суб’єкт і завдання експерименту, експериментальний матеріал, фази експерименту, варійовану та неварійовані величини, характер експерименту. Схарактеризовано тестові завдання для визначення рівня сформованості професійно орієнтованих англомовних компетентностей у діалогічному й монологічному мовленні. Проаналізовано дані перед- і післяекспериментального зрізів за допомогою методів математичної статистики. Відповідно до отриманих даних щодо впровадження двох варіантів методики сформульовано висновки і доведено ефективність одного з них.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Диференційоване формування компетентності в англомовному говорінні