ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДЛЯ ВИКЛАДАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.33.2020.221675Ключові слова:
методична компетентність, етапи формування методичної компетентності, іншомовно- мовленнєва діяльність, майбутні вчителі початкових класівАнотація
У статті розкрито проблему формування у майбутніх учителів початкових класів методичної компетентності. Представлено наявні визначення поняття і запропоновано власне трактування. Виокремлено складові методичної компетентності: презентаційна, практична, виховна компетенції. Визначено етапи формування методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів для викладання образотворчого мистецтва іноземною мовою: контурно-образотворчий етап на основі іншомовного імітаційно-мовленнєвого; предметно-образотворчий етап на основі іншомовного свідомо-мовленнєвого; творчо-образотворчий етап на основі творчо-мовленнєвого. На кожному етапі розглянуто особливості
формування у майбутніх учителів початкових класів методичної компетентності; визначено домінувальний вид інтегрованої діяльності; наведено приклади навчання молодших школярів предметної та іншомовно-
мовленнєвої діяльностей. Всі означені етапи програмують подальший процес засвоєння виучуваного змісту.