ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДЛЯ ВИКЛАДАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ

Автор(и)

  • А. Фрумкіна Національний університет “Одеська юридична академія”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.33.2020.221675

Ключові слова:

методична компетентність, етапи формування методичної компетентності, іншомовно- мовленнєва діяльність, майбутні вчителі початкових класів

Анотація

У статті розкрито проблему формування у майбутніх учителів початкових класів методичної компетентності. Представлено наявні визначення поняття і запропоновано власне трактування. Виокремлено складові методичної компетентності: презентаційна, практична, виховна компетенції. Визначено етапи формування методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів для викладання образотворчого мистецтва іноземною мовою: контурно-образотворчий етап на основі іншомовного імітаційно-мовленнєвого; предметно-образотворчий етап на основі іншомовного свідомо-мовленнєвого; творчо-образотворчий етап на основі творчо-мовленнєвого. На кожному етапі розглянуто особливості
формування у майбутніх учителів початкових класів методичної компетентності; визначено домінувальний вид інтегрованої діяльності; наведено приклади навчання молодших школярів предметної та іншомовно-
мовленнєвої діяльностей. Всі означені етапи програмують подальший процес засвоєння виучуваного змісту.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Компетентність учителя початкової школи