Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
ВІСНИК КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Серія Педагогіка та Психологія
Поточний випуск
Архіви
Редколегія
Для авторів
Положення про авторські права
Про журнал
Подання
Проблематика
Політика розділів
Процес рецензування
Періодичність публікацій
Публікаційна етика
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
Том 40 (2024): ВІСНИК КНЛУ. Педагогіка та психологія
Том 40 (2024): ВІСНИК КНЛУ. Педагогіка та психологія
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.40.2024
Опубліковано:
2024-09-06
ТЕХНОЛОГІЇ Й ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Формування дослідницької компетентности в майбутніх учителів української мови та літератури під час вивчення курсу “українська етнолінгвістика”
М. Баган
9-21
PDF
ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОЇ І ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
Сучасні технології розвитку емоційного інтелекту студентства
І. Пініч
22-38
PDF
Формування культури мовного оформлення результатів наукових досліджень в електронних презентаціях
М. Баган
39-49
PDF
Формування методичної / професійної компетентності
Ієрархія функцій методики навчання студентів-нефілологів для становлення їхньої особистості як майбутніх фахівців
І. Дроздова
50-56
PDF
Методика навчання перекладу
Формування психологічної компетентності усного перекладача (на прикладі японської мови)
Ю. Наумова, К. Комісаров
57-70
PDF
НАВЧАННЯ ЯПОНСЬКОЇ МОВИ Й КУЛЬТУРИ
Навчання японського монологічного мовлення засобами «ракуґо» (японської комічної оповіді)
Ю. Грикун
71-83
PDF
Емпіричні дослідження
Інтеграція українських дітей дошкільного і шкільного віку в освітнє середовище Словаччини
О. Волярська
84-94
PDF
Педагогіка
Особливості побудови педагогічної системи професійної орієнтації майбутніх фахівців аграрної галузі закладів вищої освіти
В. Колесник
95-100
PDF
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів