СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ АНГЛОМОВНОЇ НАВЧАЛЬНО-СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Автор(и)

  • O. Конотоп Київський національний лінгвістичний університет Національний університет “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.33.2020.221676

Ключові слова:

майбутні вчителі початкової школи, навчально-стратегічна компетентність, іноземна мова, підходи до навчання

Анотація

Статтю присвячено сучасним підходам до навчання іноземних мов у закладах вищої освіти та обрано з них перспективні для формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності. Визначено такі підходи щодо її формування: компетентнісний, рівневий, комунікативно-діяльнісний, лінгвосоціокультурний, когнітивний, рефлексивний. Розглянуто
їхню сутність і реалізацію в освітньому процесі у закладах вищої освіти. Визначені підходи мають бути покладені в основу теоретичного розроблення концепції формування у майбутніх учителів початкової
школи англомовної навчально-стратегічної компетентності і практичної реалізації у відповідній методиці.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Компетентність учителя початкової школи