КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІЛОВОМУ ПИСЬМІ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.33.2020.221684Ключові слова:
кейс-технологія, лексична компетентність, ділове письмо, майбутні маркетологи, методи аналізу, етапи реалізації кейс-технологіїАнотація
Статтю присвячено детальному аналізу кейс-технології формування у майбутніх маркетологів англомовної лексичної компетентності в діловому письмі. Висвітлено поняття англомовної лексичної компетентності в діловому письмі майбутніх маркетологів. Розглянуто структуру кейс-технології, етапи
її реалізації, види кейсів і сукупність методів, які використовуються в межах застосування кейс-технології. Відповідно до формування досліджуваної компетентності відібрано види кейсів і методи аналізу. Запропоновано структуру поетапної реалізації кейс-технології при формуванні у майбутніх маркетологів англомовної лексичної компетентності в діловому письмі.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Кейсова технологія