КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІЛОВОМУ ПИСЬМІ

Автор(и)

  • І. Чорна-Климовець Львівський національний університет імені Івана Франка

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.33.2020.221684

Ключові слова:

кейс-технологія, лексична компетентність, ділове письмо, майбутні маркетологи, методи аналізу, етапи реалізації кейс-технології

Анотація

Статтю присвячено детальному аналізу кейс-технології формування у майбутніх маркетологів англомовної лексичної компетентності в діловому письмі. Висвітлено поняття англомовної лексичної компетентності в діловому письмі майбутніх маркетологів. Розглянуто структуру кейс-технології, етапи
її реалізації, види кейсів і сукупність методів, які використовуються в межах застосування кейс-технології. Відповідно до формування досліджуваної компетентності відібрано види кейсів і методи аналізу. Запропоновано структуру поетапної реалізації кейс-технології при формуванні у майбутніх маркетологів англомовної лексичної компетентності в діловому письмі.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Кейсова технологія