ПРОБЛЕМА КОНТРОЛЮ У НАВЧАННІ ПЕРЕКЛАДУ: АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД ПІДХОДІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕРЕКЛАДАЧІВ

Автор(и)

  • Я. Фабрична Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.33.2020.221692

Ключові слова:

професійна підготовка перекладачів, підходи до навчання перекладу, реалізація контролю у навчанні перекладу

Анотація

Досліджуючи історію професійної підготовки перекладачів у закладах вищої освіти, авторка статті аналізує наявні підходи до навчання перекладу з метою виокремлення кола питань, релевантних аспекту реалізації контролю як складової системи відповідного навчання, з метою визначення теоретичних і практичних проблем, що потребують наукового вирішення з урахуванням специфіки теоретичного обґрунтування і розроблення методичної системи контролю у навчанні майбутніх філологів письмового
перекладу в галузі освіти. Стаття висвітлює основні стратегії та методи навчання перекладу та пропонує аналітичний огляд цілей, видів і форм контролю в межах директивного, комунікативно-функціонального,
професійно орієнтованого, когнітивного та психолінгвістичного, колоборативного та компетентнісного
підходів до підготовки перекладачів.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Огляди