ПРОБЛЕМА КОНТРОЛЮ У НАВЧАННІ ПЕРЕКЛАДУ: АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД ПІДХОДІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕРЕКЛАДАЧІВ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.33.2020.221692Ключові слова:
професійна підготовка перекладачів, підходи до навчання перекладу, реалізація контролю у навчанні перекладуАнотація
Досліджуючи історію професійної підготовки перекладачів у закладах вищої освіти, авторка статті аналізує наявні підходи до навчання перекладу з метою виокремлення кола питань, релевантних аспекту реалізації контролю як складової системи відповідного навчання, з метою визначення теоретичних і практичних проблем, що потребують наукового вирішення з урахуванням специфіки теоретичного обґрунтування і розроблення методичної системи контролю у навчанні майбутніх філологів письмового
перекладу в галузі освіти. Стаття висвітлює основні стратегії та методи навчання перекладу та пропонує аналітичний огляд цілей, видів і форм контролю в межах директивного, комунікативно-функціонального,
професійно орієнтованого, когнітивного та психолінгвістичного, колоборативного та компетентнісного
підходів до підготовки перекладачів.