Це застарівша версія, яка була опублікована 2022-01-09. Прочитайте найбільш нову версію.

ЛЕПБУК І ЛЕПБУКІНГ – АЛЬТЕРНАТИВА ЦИФРОВИМ ЗАСОБАМ І ТЕХНОЛОГІЯМ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ?

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.35.2021.251128

Ключові слова:

лепбук;, лепбукінг;, навчання іноземних мов;, засіб навчання;, технологія навчання

Анотація

В огляді дослідженолепбук і лепбукінг як сучаснізасіб і технологію навчання іноземної
мови. Проаналізовано досвід їх використання вчителями й викладачами іноземних мов на різних
ступенях їх навчання. Акцентовано низку переваглепбуку і лепбукінгу, а також їхні недоліки. Зроблено
висновок про доцільність їх інтегрованого використання з іншими технологіями навчання іноземних мов.

Посилання

Бочарова, А. С., Волобуева, М. Н. Лэпбук как средство достижения результата. Взято из

http://iyazyki.prosv.ru/2020/06/http://www.osvitaua.com/shop/elessons/epog/epog-2020-019-004/

lapbook-as-a-mean-of-achieving-results/#more-34913

Гераскевич, Н. В., Биргулиева, Д. А. Использование технологии lapbook на занятиях по

иностранному языку в системе высшего иноязычного образования.Взято из http://dom-hors.ru/

rus/files/arhiv_zhurnala/spp/2019/4/pedagogics/geraskevich-birgulieva.pdf

Дорошкевич, Т. С. Метод “лэпбука” в практике преподавания английского языка. Взято из

https://conf.grsu.by/alternant2020/doroshkevich-t-s-metod-lepbuka-v-praktike-prepodavaniyaanglijskogo-yazyka/

Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2019-2020 навчальному році.

Взято из https://osvitoria.media/metodychni-rekomendatsiyi-shhodo-vykladannya-inozemnyhmov-u-2019-2020-navchalnomu-rotsi/

Метьолкіна, М. М. (2002). Конструювання з паперу в навчально-виховному процесі з англійської

мови в І класі. Рідна школа, 8-9, 38-40.

Міні-лепбук “Learn English”. Взято из https://www.ranok.com.ua/ru/info-nush-mini-lepbukvivchaemo-angliysku-lapbook-learn-english-26546.html

Нововселова, И. В. Лэпбук как продукт проектной деятельности. Взято из http://iyazyki.prosv.ru/

/07/%d0%bb%d1%8d%d0%bf%d0%b1%d1%83%d0%ba-%d0%ba%d0%b0%d0%ba-%

d0%bf%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%ba%d1%82-%d0%bf%d1%80%d0% be%d0%

b5%d0%ba%d1%82%d0%bd%d0%be%d0%b9-%d0%b4%d0%b5%d1%8f%d1%82%d0%

b5%d0% bb%d1%8c/#more-31278

Одарюк, И. В., Котляренко, Ю. Ю. Использование lapbook-технологии в организации

академического и профессионального взаимодействия с обучающимися технического вуза

на иностранном языке. Взято из https://www.researchgate.net/publication/ 343476095_

The_use_of_Lapbook-technology_in_the_organization_of_academic_and_professional_interaction_

with_students_of_a_technical_university_in_a_foreign_language

Федулкина, А. Г. Интерактивные технологии обучения устной речи как способ

формирования коммуникативной компетенции на уроках иностранного языка. Взято из

http://iyazyki.prosv.ru/2021/07/%d0%b8%d0%bd%d1%82%d0%b5%d1%80%d0%b0%d0%ba%

d1%82%d0%b8%d0%b2%d0%bd%d1%8b%d0%b5-%d1%82%d0%b5%d1%85%d0%bd% d0%

be%d0%bb%d0%be%d0%b3%d0%b8%d0%b8-%d0%be%d0%b1%d1%83%d1%87%d0%

b5%d0%bd%d0%b8%d1%8f-%d1%83/

Шеменёва, А. В. Инновационные технологии Lapbook, Mind maps и проектно-исследовательская

технология на уроках английского языка. Взято из http://iyazyki.prosv.ru/2019/10/

innovacionnye-technologii-na-urokah-angliyskogo/#more-32590

Amazing World Around Us. Робота з лепбуком з англійськоїмови. 4-й клас. Retrieved from

http://www.osvitaua.com/shop/elessons/epog/epog-2020-019-004/

Lapbook for world language. Retrieved from https://www.pinterest.com/delorestips/lapbook-forworld-language/

Mastellotto, L. Using Lapbooks inTeaching English to Young Learners for CLIL and Other

Contexts TESOL Italy Symposium – TEYL in Multilingual and Multicultural Contexts. Retrieved

from https://www.academia.edu/37627047/Using_Lapbooks_in_Teaching_English_to_Young_

Learners_for_CLIL_and_Other_Contexts_TESOL_Italy_Symposium_TEYL_in_Multilingual_

and_Multicultural_Contexts

Moreno, Jiménez P. Lapbooks: libros interactivo 6 junio, 2019. Modo deacceso

http://revistaventanaabierta.es/lapbooks-libros-interactivos/

Vejmìlková, M. The Usage of Lapbookin Teaching English to Very Young and Young Learners

Bachelor Thesis Brno 2018 129 р. retrieved from https://is.muni.cz/th/v6qr6/Bakalarska_ prace_-_

Monika_Vejmelkova_-_447388_-_pdf.pdf

Scott, Y. El Lapbook como recurso motivador para desarrollar la autorregulaciónen el área de

Lengua Inglesa en 4º curso de Educación Primaria. Access mode https://reunir.unir.net/bitstream/

handle/123456789/6812/SCOTT%20YOLANDA%20ISABAEL.pdf?sequence=1&isAllowed=y

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-09

Версії