Дистанційне навчання у загальноосвітнiх навчальних закладах із погляду учнів

Автор(и)

  • M. Фабіян Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, м. Берегове, Україна https://orcid.org/0000-0002-5549-1156
  • І. Густі Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, м. Берегове, Україна https://orcid.org/0000-0002-1900-8112
  • Є. Барань Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, м. Берегове, Україна https://orcid.org/0000-0001-8395-5475
  • І. Лехнер Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, м. Берегове, Україна https://orcid.org/0000-0001-7235-6506

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.35.2021.251174

Ключові слова:

дистанційне навчання, онлайн навчання, іноземні мови, мотивація до вивчення, стрес, автономне навчання

Анотація

У статті описано особливості дистанційного навчання у загальноосвітних навчальних
закладах iз погляду учнів. За допомогою онлайн-опитування, проведеного серед учнів старших
класів, досліджено питання ставлення учнів до дистанційного навчання та проблеми мотивації, а саме:
що спонукало учнів до вивчення мов у цей період, як учителі мотивували школярів. Розглянуто проблему
ефективності дистанційного навчання й оцінювання, часу, відведеного на навчання, та застосування
цифрових додатків, які використовувались у цей період. Звернено увагу на відгуки вчителів. Описано
труднощі, з якими зіткнулися учні в процесі вивчення іноземних мов, і в освітньому процесі загалом.
Узагальнено позитивні й негативні аспекти навчання мов у онлайн-форматі. Звернено увагу на вплив
фактора стресу на освітній процес у період дистанційного навчання.

Посилання

Barbarics, M. (2015). Iskolai értékelés gamification alapkon. In L. Hülber (Ed.), Oktatás –

Informatika. Digitális nemzedék konferencia (pp. 43-63). Budapest: ELTE.

Cambridge, D. (2010). E-portfolios for lifelong learning and assessment. San Fransisco: John

Wiley & Sons.

Dörnyei, Z. (2001). Motivational strategies in the language classroom. Cambridge: Cambridge

University Press.

Holmberg, B. (1986). Growth and structure of distance education. (3rd ed.). London: CroomHelm.

Hornby A.S. (2005). Oxford Advanced Learner’s Dictionary of Current English (7th ed.). Oxford:

Oxford University Press.

Jaczkovits, J. (2020). A Nyíregyházi Móra Ferenc Általános Iskola tantermen kívüli, digitális

munkarend szerinti feladatellátásának és ellenőrzésének eljárásrendje. Retrieved August 4,

from http://www.petofi-nyhaza.sulinet.hu/wp-content/uploads/2020/03/Eljarasrend_digitalis

_munkarendre_2020-sz%C3%BCl%C5%91knek.pdf

Johnson, D. (2017). The role of teachers in motivating students to learn. Brandon University

Journal of Graduate Studies in Education, 9(1), 46-49. Retrieved July 28, 2021 from

https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1230415.pdf

McKay, P. (2006). Assessing young language learners. Cambridge: Cambridge University Press.

Murray, D. E. (2013). A case for online English language teacher education. Monterey, CA:

The International Reasearch Foundation for English Language Education. Retrieved July 12,

from http://www.tirfonline.org/wp-content/uploads/2013/03/TIRF_OLTE_One-PageSpread

_2013.pdf

Simonson, M., Smaldino, S., Albright, M., & Zvacek, S. (2000). Teaching and learning at a distance:

Foundations of distance education (4th ed.). Fort Lauderdale, FL: Nova Southeastern Uniersity.

Sobral, S. R. (2020). Onine teaching principles. Retrieved June 15, 2021 from

https://www.researchgate.net/publication/344628713_Online_Teaching_Principles/link/

f8580c3a6fdccfd7b5cd46d/download DOI: 10.13140/RG.2.2.31255.19361

Szűcs, A., & Zarka, D. (2006). A távoktatás módszertanának fejlesztése: Kutatási zárótanulmány.

Budapest: Nemzeti Felnőttképzési Intézet.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-09 — Оновлено 2022-01-13

Версії

Номер

Розділ

Дистанційне й електронне навчання іноземних мов