Дистанційне навчання у загальноосвітнiх навчальних закладах із погляду учнів
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.35.2021.251174Ключові слова:
дистанційне навчання, онлайн навчання, іноземні мови, мотивація до вивчення, стрес, автономне навчанняАнотація
У статті описано особливості дистанційного навчання у загальноосвітних навчальних
закладах iз погляду учнів. За допомогою онлайн-опитування, проведеного серед учнів старших
класів, досліджено питання ставлення учнів до дистанційного навчання та проблеми мотивації, а саме:
що спонукало учнів до вивчення мов у цей період, як учителі мотивували школярів. Розглянуто проблему
ефективності дистанційного навчання й оцінювання, часу, відведеного на навчання, та застосування
цифрових додатків, які використовувались у цей період. Звернено увагу на відгуки вчителів. Описано
труднощі, з якими зіткнулися учні в процесі вивчення іноземних мов, і в освітньому процесі загалом.
Узагальнено позитивні й негативні аспекти навчання мов у онлайн-форматі. Звернено увагу на вплив
фактора стресу на освітній процес у період дистанційного навчання.
Посилання
Barbarics, M. (2015). Iskolai értékelés gamification alapkon. In L. Hülber (Ed.), Oktatás –
Informatika. Digitális nemzedék konferencia (pp. 43-63). Budapest: ELTE.
Cambridge, D. (2010). E-portfolios for lifelong learning and assessment. San Fransisco: John
Wiley & Sons.
Dörnyei, Z. (2001). Motivational strategies in the language classroom. Cambridge: Cambridge
University Press.
Holmberg, B. (1986). Growth and structure of distance education. (3rd ed.). London: CroomHelm.
Hornby A.S. (2005). Oxford Advanced Learner’s Dictionary of Current English (7th ed.). Oxford:
Oxford University Press.
Jaczkovits, J. (2020). A Nyíregyházi Móra Ferenc Általános Iskola tantermen kívüli, digitális
munkarend szerinti feladatellátásának és ellenőrzésének eljárásrendje. Retrieved August 4,
from http://www.petofi-nyhaza.sulinet.hu/wp-content/uploads/2020/03/Eljarasrend_digitalis
_munkarendre_2020-sz%C3%BCl%C5%91knek.pdf
Johnson, D. (2017). The role of teachers in motivating students to learn. Brandon University
Journal of Graduate Studies in Education, 9(1), 46-49. Retrieved July 28, 2021 from
https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1230415.pdf
McKay, P. (2006). Assessing young language learners. Cambridge: Cambridge University Press.
Murray, D. E. (2013). A case for online English language teacher education. Monterey, CA:
The International Reasearch Foundation for English Language Education. Retrieved July 12,
from http://www.tirfonline.org/wp-content/uploads/2013/03/TIRF_OLTE_One-PageSpread
_2013.pdf
Simonson, M., Smaldino, S., Albright, M., & Zvacek, S. (2000). Teaching and learning at a distance:
Foundations of distance education (4th ed.). Fort Lauderdale, FL: Nova Southeastern Uniersity.
Sobral, S. R. (2020). Onine teaching principles. Retrieved June 15, 2021 from
https://www.researchgate.net/publication/344628713_Online_Teaching_Principles/link/
f8580c3a6fdccfd7b5cd46d/download DOI: 10.13140/RG.2.2.31255.19361
Szűcs, A., & Zarka, D. (2006). A távoktatás módszertanának fejlesztése: Kutatási zárótanulmány.
Budapest: Nemzeti Felnőttképzési Intézet.
##submission.downloads##
Опубліковано
Версії
- 2022-01-13 (2)
- 2022-01-09 (1)