Ед’ютейнмент як сучасна технологія навчання французької мови майбутніх філологів і перекладачів

Автор(и)

  • А. Хода Київський національний лінгвістичний університет, Ukraine
  • І. Чаюн Київський національний лінгвістичний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.38.2023.284517

Ключові слова:

технологія ед’ютейнмент, вірш, засіб, навчання французької мови і культур, комунікативна компетентність, філологи, перекладачі

Анотація

У статті досліджено доцільність використання сучасної технології ед’ютейнмент на практичних заняттях з французької мови. Наведено комплекс вправ з використанням цієї технології з опертям на вірш французького поета Поля Верлена “Chanson d’automne”. Запропоновано завдання й описано варіанти їх застосування на практичних заняттях з французької мови у форматах онлайн і оффлайн. Виявлено, що використання технології ед’ютейнмент сприяє кращому засвоєнню лексичного матеріалу, а також формуванню у студентів компетентності в аудіюванні й читанні та говорінні, а також лінгвосоціокультурної компетентності.

Посилання

Бігич, О. Б. (2017). Ед’ютейнмент як технологія формування методичної

компетентності викладача іноземної мови. Наукові записки Тернопільського

національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія

Педагогіка, 4, 119–126.

Грикун, Ю. О. (2022). Освітньо-розважальне відео (комічні сценки в жанрі “мандзай”)

як сучасний засіб навчання японської мови. Вісник Київського національного

лінгвістичного університету. Серія Педагогіка та психологія, 37, 53–63.

Дьяченко, О. Edutainment як принцип навчання.

https://www.creativeschool.com.ua/edutainment/

Карпенко, Ю. В. (2022). Гра JEOPARDY! як засіб технології ед’ютеймент для формування

перекладацької компетентності у студентів. Вісник Київського національного

лінгвістичного університету. Серія Педагогіка та психологія, 36, 60–68.

Кононенко, В. Г., Образцова, Т. В., & Джавад, Ахмад. (2022). Kahoot! Як сучасний

засіб навчання арабської мови: з досвіду формування граматичної компетентності

у студентів – майбутніх перекладачів. Вісник Київського національного

лінгвістичного університету. Серія Педагогіка та психологія, 37, 45–52.

Сидоренко, В. В. Використання віршованих творів як засобу стимулювання мовленнєвої

діяльності учнів на уроках іноземної мови в початковій школі. https://www.psyh.kiev.ua/

Сидоренко_В.В._Використання_віршованих_творів_як_засобу_стимулювання_

мовл._діяльності_учнів_на_уроках_іноземної_мови_в_поч._школі

Федяй, А. А. Особливості використання освітньої технології ед’ютейнменту в

сучасних закладах дошкільної освіти.

http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/15553/1/48.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-21

Номер

Розділ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ Й КУЛЬТУРИ: СУЧАСНИЙ СТАН, ПЕРСПЕКТИВИ, ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ