Формування дослідницької компетентности в майбутніх учителів української мови та літератури під час вивчення курсу “українська етнолінгвістика”

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.40.2024.309794

Ключові слова:

дослідницька компетентність, етнолінгвістика, методика навчання, українська мова, символ

Анотація

У статті обґрунтовано важливість курсу “Українська етнолінгвістика” для підготовки майбутніх учителів української мови та літератури, оскільки він сприяє не лише розширенню їхнього світогляду, а й формуванню дослідницької компетентности, що визначає здатність освітян-словесників до аналітичного мислення, креативности, творчого підходу, вдумливости. Запропоновано завдання з етнолінгвістики на нефольклорному матеріалі, зокрема медіа- та відеоресурсів. Окреслено переваги етнолінгвістичних мінідосліджень на сучасному матеріалі: вони посприяють шліфуванню вмінь майбутніх учителів глибше аналізувати комунікативне середовище, практикувати у своїй професійній діяльності нестандартні завдання, інтегрувати методи, здобутки різних галузей знань, стимулювати учнів до вдумливого аналізу інформаційного простору.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-06

Номер

Розділ

ТЕХНОЛОГІЇ Й ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ