Сучасні технології розвитку емоційного інтелекту студентства
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.40.2024.309796Ключові слова:
емоційний інтелект, технології навчання, CLIL, соціально-емоційні і етичні компетентності (CEEК), якісний аналіз емоційного забарвлення текстуАнотація
У статті запропоновано аналітичний огляд сучасних тенденцій навчання і розвитку соціально-емоційних і етичних компетентностей в академічних середовищах України і решти світу. Визначено пріоритетні ініціативи з упровадження стратегій розвитку емоційного інтелекту у вигляді фокусного та інтегрованого підходу. Запропоновано комбіноване, послідовне або одночасне застосування вказаних стратегій у навчанні на принципах інтегрованого контенту в навчанні іноземних мов (CLIL). Засновано на емпіричному матеріалі, отриманому автором у процесі викладання мовознавчої дисципліни “Сучасна лінгвістика емоцій: інтегральний підхід”, виокремлено перспективні технології розвитку емоційного інтелекту студентства на загальнопедагогічних засадах гуманності, інтеграції знань, інтерактивності й загальної комп’ютеризації, які знаходять свій вияв у комплексних поєднаннях їх застосування.