ПСИХОЛОГІЧНІ ТА ДИДАКТИКО-МЕТОДИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ЧИТАННЯ

Автор(и)

  • L. Biretska Вінницький національний медичний університет ім. М. І. Пирогова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.21.2012.68932

Ключові слова:

лексична одиниця, англомовна лексична компетентність майбутніх лікарів, когнітивний підхід, особистісно-діяльнісний підхід, навчальні стратегії, пам'ять

Анотація

В статті розглядаються психологічні та дидактико-методичні передумови формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання з урахуванням особистісно-
діяльнісного, когнітивного та комунікативного підходів. Висвітлено особливості роботи пам’яті, які якнайкраще впливають на запам’ятовування іншомовної лексики та на котрі доцільно спиратися у процесі професійно
орієнтованого читання з метою формування лексичної компетентності майбутніх лікарів.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Теоретико-методичні засади формування іншомовної комунікативної компетенції