ЛІНГВОМЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ АНГЛОМОВНОЇ ДИСКУСІЇ НА ОСНОВІ ПРОБЛЕМНОГО МЕТОДУ

Автор(и)

  • I. Zaitseva Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.21.2012.68934

Ключові слова:

дискусія, дискусія-обмін думками, структура, стратегії учасників усномовленнєвого спілкування

Анотація

У статті досліджуються лінгвометодичні особливості навчання майбутніх філологів англомовної дискусії на основі проблемного методу навчання; визначена структура дискусії, проаналізовані компоненти дискусії, виділені та описані стратегії учасників усномовленнєвого спілкування.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Теоретико-методичні засади формування іншомовної комунікативної компетенції