МЕТА І ЗМІСТ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО НАУКОВОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.21.2012.68935Ключові слова:
мета навчання, завдання, зміст, предметний аспект, процесуальний аспектАнотація
У статті досліджуються мета і зміст навчання магістрантів мовних спеціальностей професійно орієнтованого наукового писемного мовлення як базисні категорії методики викладання іноземних мов. Визначено стратегічну мету й конкретизовано цілі та завдання, описано компоненти предметного і процесуального аспектів змісту навчання майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованого наукового писемного мовлення.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Теоретико-методичні засади формування іншомовної комунікативної компетенції