МЕТА І ЗМІСТ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО НАУКОВОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ

Автор(и)

  • L. Kurylo Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.21.2012.68935

Ключові слова:

мета навчання, завдання, зміст, предметний аспект, процесуальний аспект

Анотація

У статті досліджуються мета і зміст навчання магістрантів мовних спеціальностей професійно орієнтованого наукового писемного мовлення як базисні категорії методики викладання іноземних мов. Визначено стратегічну мету й конкретизовано цілі та завдання, описано компоненти предметного і процесуального аспектів змісту навчання майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованого наукового писемного мовлення.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Теоретико-методичні засади формування іншомовної комунікативної компетенції