ЛІНГВІСТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ВЖИВАННЯ АНГЛОМОВНИХ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ У ГОВОРІННІ

Автор(и)

  • R. Nischyk Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.21.2012.69068

Ключові слова:

майбутні філологи, ідіоматичність, підходи до вивчення ФО, класифікації ФО

Анотація

У статті представлені різні класифікації англомовних фразеологічних одиниць (ФО). Перераховуються їх переваги та недоліки для розробки методики навчання майбутніх філологів англомовних ФО. Аналізуються лінгвістичні традиції та підходи до їх дослідження.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Теоретико-методичні засади формування іншомовної комунікативної компетенції