ПРИНЦИПИ І КРИТЕРІЇ ДОБОРУ ТЕКСТІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ЖУРНАЛІСТІВ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ЧИТАННЯ

Автор(и)

  • S. Vavilina Запорізький національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.21.2012.69149

Ключові слова:

принципи добору навчальних текстів, критерії добору, рекламний текст, професійно орієнтоване читання

Анотація

У статті визначаються принципи добору матеріалів для навчання англомовного професійно орієнтованого читання та ті критерії, яким має відповідати навчальний текст. В якості одиниці відбору обирається рекламний текст, як такий, що задовольняє основні вимогами до навчальних матеріалів різних жанрів для формування англомовної читацької
компетентності у студентів факультету журналістики.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методика формування мовленнєвих компетенцій