ПРИНЦИПИ І КРИТЕРІЇ ДОБОРУ ТЕКСТІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ЖУРНАЛІСТІВ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ЧИТАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.21.2012.69149Ключові слова:
принципи добору навчальних текстів, критерії добору, рекламний текст, професійно орієнтоване читанняАнотація
У статті визначаються принципи добору матеріалів для навчання англомовного професійно орієнтованого читання та ті критерії, яким має відповідати навчальний текст. В якості одиниці відбору обирається рекламний текст, як такий, що задовольняє основні вимогами до навчальних матеріалів різних жанрів для формування англомовної читацької
компетентності у студентів факультету журналістики.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Методика формування мовленнєвих компетенцій