ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ МОНОЛОГУ-ДОКАЗУ НА ОСНОВІ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ

Автор(и)

  • N. Skliarenko Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.21.2012.69153

Ключові слова:

етапи проведення методичного експерименту, майбутні філологи, монолог-доказ

Анотація

У статті викладено етапи підготовки і реалізації методичного експерименту, в якому порівнюються три варіанти методики навчання майбутніх філологів монологу-доказу на основі художнього тексту. За допомогою методів
математичної статистики інтерпретовано результати експерименту, які підтверджують висунуту гіпотезу.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методика формування мовленнєвих компетенцій