СТРУКТУРА І ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПИСЕМНОМУ ДВОСТОРОННЬОМУ ПЕРЕКЛАДІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ І КУЛЬТУР

Автор(и)

  • Ya. Fabrychna Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.21.2012.69160

Ключові слова:

компетентність у писемному двосторонньому перекладі, вміння, навички, знання, комунікативні здібності

Анотація

У статті досліджується професійно орієнтована компетентність у писемному двосторонньому перекладі майбутніх викладачів іноземних мов і культур. Дається визначення компетентності у писемному двосторонньому перекладі в складі професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності. Визначаються складові структури і змісту компетентності у писемному двосторонньому перекладі.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методика формування мовленнєвих компетенцій