КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПЕРЕД, ПІСЛЯ І ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ КОМУНІКАТИВНОГО ВСТУПНОГО КОРЕКТИВНОГО КУРСУ (ВКК)

Автор(и)

  • V. Gutnik Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.21.2012.69288

Ключові слова:

експериментальне навчання, передекспериментальний зріз, післяекспериментальний зріз, опитування, критерії оцінювання

Анотація

В статті визначено та охарактеризовано відібрані критерії оцінювання рівня сформованості фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови, які були застосовані для аналізу та інтерпретації результатів трьох експериментальних зрізів з метою перевірки їх достовірності.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Контроль і оцінювання рівня сформованості іншомовної комунікативної компетенції