КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПЕРЕД, ПІСЛЯ І ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ КОМУНІКАТИВНОГО ВСТУПНОГО КОРЕКТИВНОГО КУРСУ (ВКК)
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.21.2012.69288Ключові слова:
експериментальне навчання, передекспериментальний зріз, післяекспериментальний зріз, опитування, критерії оцінюванняАнотація
В статті визначено та охарактеризовано відібрані критерії оцінювання рівня сформованості фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови, які були застосовані для аналізу та інтерпретації результатів трьох експериментальних зрізів з метою перевірки їх достовірності.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Контроль і оцінювання рівня сформованості іншомовної комунікативної компетенції