КОНТРОЛЬ ТА ОЦІНЮВАННЯ АНГЛІЙСЬКОГО МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Y. A. Petrusevych Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.21.2012.69291

Ключові слова:

монолог-роздум, монолог-переконання, контроль, взаємоконтроль, функції контролю, критерії оцінювання монологічного мовлення

Анотація

У статті досліджуються поняття монологу-роздуму і монологу-переконання, розглядаються функції контролю та взаємоконтролю мовленнєвих навичок і вмінь студентів, обґрунтовується вибір критеріїв оцінювання англійського монологічного мовлення майбутніх учителів.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Контроль і оцінювання рівня сформованості іншомовної комунікативної компетенції