DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.21.2012.69291

КОНТРОЛЬ ТА ОЦІНЮВАННЯ АНГЛІЙСЬКОГО МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Y. A. Petrusevych

Анотація


У статті досліджуються поняття монологу-роздуму і монологу-переконання, розглядаються функції контролю та взаємоконтролю мовленнєвих навичок і вмінь студентів, обґрунтовується вибір критеріїв оцінювання англійського монологічного мовлення майбутніх учителів.


Ключові слова


монолог-роздум; монолог-переконання; контроль; взаємоконтроль; функції контролю; критерії оцінювання монологічного мовлення

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти