DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.21.2012.69292

АВТОНОМІЯ ЯК ОСНОВА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

S. Solomko

Анотація


У статті розглядаються особливості самостійної роботи майбутніх юристів, спрямованої на формування та удосконалення професійно орієнтованої лексичної компетенції, також на розвиток навичок та умінь здійснювати самостійну навчальну діяльність, яка спрямована на розвиток автономії студентів. Аналізуються рівні навчальної автономії, які співвідносяться з видами управління навчально-пізнавальною діяльністю під час самостійної роботи. Обґрунтовується доцільність розробки електронного посібника для організації ефективної СР майбутніх юристів.


Ключові слова


самостійна робота; навчальна автономія; лексична компетенція; самостійна навчально-пізнавальна діяльність; електронний посібник

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти