ДOБІР НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНЦІЇ В АУДІЮВАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Автор(и)

  • L. V. Shevkoplias Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.21.2012.69294

Ключові слова:

самостійна робота, критерії відбору, навчальний аудіотекст, автентичність, компетенція в аудіюванні

Анотація

У статті досліджуються критерії добору навчального матеріалу для формування компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи. Виокремлено критерії добору навчальних аудіотекстів для формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів. Уточнено параметри автентичності для добору англомовних аудіотекстів. Розглянуто проблему тривалості звучання аудіотекстів для студентів першого курсу.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Автономна і самостійна робота з іноземної мови