ДOБІР НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНЦІЇ В АУДІЮВАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.21.2012.69294Ключові слова:
самостійна робота, критерії відбору, навчальний аудіотекст, автентичність, компетенція в аудіюванніАнотація
У статті досліджуються критерії добору навчального матеріалу для формування компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи. Виокремлено критерії добору навчальних аудіотекстів для формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів. Уточнено параметри автентичності для добору англомовних аудіотекстів. Розглянуто проблему тривалості звучання аудіотекстів для студентів першого курсу.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Автономна і самостійна робота з іноземної мови