DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.21.2012.69294

ДOБІР НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНЦІЇ В АУДІЮВАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

L. V. Shevkoplias

Анотація


У статті досліджуються критерії добору навчального матеріалу для формування компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи. Виокремлено критерії добору навчальних аудіотекстів для формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів. Уточнено параметри автентичності для добору англомовних аудіотекстів. Розглянуто проблему тривалості звучання аудіотекстів для студентів першого курсу.


Ключові слова


самостійна робота; критерії відбору; навчальний аудіотекст; автентичність; компетенція в аудіюванні

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти