ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТНОЇ РОБОТИ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.25.2016.103137Ключові слова:
методичний експеримент, майбутні викладачі англійської мови, оціокультурна компетентність, результати експерименту, рівень сформованості соціокультурної компетентностіАнотація
Анотація. Методика формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови засобами проектної роботи була створена з метою оптимізаціїпроцесу навчання майбутнього викладача, який опосередковано через діяльність, яку він виконує, має стати взірцем для своїх студентів як інтелектуально розвинена особистість, цікавий співрозмовник для представників інших культур та своїх студентів. У статті описуються етапи проведення методичного експерименту, метою якого була перевірка ефективності запропонованої методики. За допомогою методів математичної статистики
інтерпретовано результати експерименту, які підтверджують висунуту гіпотезу, що досягти
високого рівня сформованості соціокультурної компетентності майбутніх викладачів
англійської мови можна за умови обґрунтованого відбору соціокультурного матеріалу,
застосування відповідної системи вправ і проектних завдань й оптимальної організації навчання. На основі отриманих даних до- та післяекспериментального зрізів щодо результативності двох варіантів методики, які відрізняються співвідношенням вправ на зняття труднощів навігації веб-сайтів, що містять статті-новини, та на зняття труднощів роботи над інформаційно-дослідницьким проектом, зроблено висновки, що перший варіант є ефективнішим, оскільки після експериментального навчання саме за першим
варіантом майбутні викладачі англійської мови мають вищі показники рівня сформованості
соціокультурної компетентності.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статті