НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ СТУДЕНТІВ МОЛОДШИХ КУРСІВ МОВНИХ ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.25.2016.103144Анотація
Анотація. У статті розглянуто особливості аудіювання повідомлень англійською мовою (подкастів) студентів молодших курсів мовних спеціальностей. В результатідослідження було проаналізовано механізми аудіювання, такі як механізм внутрішнього промовляння, короткотривалої та довготривалої пам’яті, ймовірного прогнозування
та осмислення. Були виокремлені рівні розуміння аудіотексту (глобальний, докладний та вибірковий). У публікації описано мовленнєві знання, навички та вміння (фонетичні,
граматичні, лексичні), якими необхідно володіти студентам I курсу мовних спеціальностей для розуміння іншомовного мовлення на слух. Для перевірки глобального, докладного
та вибіркового рівнів розуміння аудіоповідомлення були наведені відповідні вміння
студентів мовних ВНЗ.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статті