НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОГО АНГЛОМОВНОГО ГОВОРІННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ: ІСТОРИКО-МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.25.2016.103145Ключові слова:
іншомовна професійна компетентність, іншомовна комунікативна компетентність, професійно спрямоване англомовне говоріння, професійно спрямована англомовна компетентність в говорінні, майбутні фахівці.Анотація
Анотація. Стаття має на меті окреслити історико-методичну ґенезу проблеми формування професійно спрямованої англомовної компетентності в говорінні у майбутніхфахівців за допомогою загальнонаукових (аналіз, синтез) та спеціальних методів дослідження. В статті розкривається роль комунікативної компетентності в складі професійної компетентності фахівця, узагальнюються підходи до визначення іншомовної комунікативної компетентності, наводиться визначення професійно спрямованої
англомовної компетентності в говорінні фахівця. Як результат аналізу, в роботі виділені теоретичні основи вимог до знань і вмінь фахівців, реалізація яких сприятиме успішному
професійному іншомовному спілкувaнню між ними як предстaвникaми різних культур, та розкрита перспектива більш глибокого вивчення проблем формування у майбутніх
фахівців різних галузей зазначеної компетентності.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статті