DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.25.2016.103148

ПРИНЦИПИ І КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ОВОЛОДІННЯ ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНОЮ КОМПЕТЕНТНІСТЮ В ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ МАЙБУТНІМИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯМИ ІНЖЕНЕРНОГО ФАХУ

С. В. Лазаренко

Анотація


Анотація. Стаття присвячена проблемі відбору навчального матеріалу за допомогою інформаційних каналів для оволодіння майбутніми військовими фахівцями з інформаційно-
телекомунікаційних технологій англомовною лексико-граматичною компетентністю у читанні. Визначено одиницю відбору матеріалу для навчання. З’ясовані принципи добору
фахових інформаційних каналів. Уточнені критерії відбору фахових автентичних англомовних текстів та лексико-граматичних одиниць, необхідних для укладання відповідного
словникового мінімуму майбутнього військовослужбовця.

Ключові слова


мобільні технології;інформаційні канали; одиниця відбору; принципи критерії, хотлист.

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти