ПРИНЦИПИ І КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ОВОЛОДІННЯ ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНОЮ КОМПЕТЕНТНІСТЮ В ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ МАЙБУТНІМИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯМИ ІНЖЕНЕРНОГО ФАХУ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.25.2016.103148Ключові слова:
мобільні технології, інформаційні канали, одиниця відбору, принципи критерії, хотлист.Анотація
Анотація. Стаття присвячена проблемі відбору навчального матеріалу за допомогою інформаційних каналів для оволодіння майбутніми військовими фахівцями з інформаційно-телекомунікаційних технологій англомовною лексико-граматичною компетентністю у читанні. Визначено одиницю відбору матеріалу для навчання. З’ясовані принципи добору
фахових інформаційних каналів. Уточнені критерії відбору фахових автентичних англомовних текстів та лексико-граматичних одиниць, необхідних для укладання відповідного
словникового мінімуму майбутнього військовослужбовця.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статті