ПІДСИСТЕМА ВПРАВ ДЛЯ НАВЧАННЯ УСНОГО ДВОСТОРОННЬОГО ПЕРЕКЛАДУ МІЖГАЛУЗЕВОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ НА БАЗІ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.27.2017.122092Ключові слова:
усний двосторонній переклад, міжгалузева термінологія, мікро- та макроконтекст, дистанційний курсАнотація
Стаття присвячена проблемі створення підсистеми вправ для навчання усного двостороннього перекладу міжгалузевої термінології на базі дистанційного курсу. Розглянуто своєрідність процесу усного
двостороннього перекладу як складного виду мовленнєвої діяльності. Проаналізовано існуючі наукові концепції щодо підходів до створення підсистеми вправ для навчання усного двостороннього перекладу.
Визначені критерії для розроблення підсистеми вправ для навчання усного двостороннього перекладу міжгалузевої термінології. Обґрунтовано важливість засобів змішаного навчання на базі дистанційних курсів для формування навичок та розвитку й удосконалення умінь усного двостороннього перекладу міжгалузевої термінології, а також для формування навичок автономного навчання.