Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
ВІСНИК КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Серія Педагогіка та Психологія
Поточний випуск
Архіви
Редколегія
Для авторів
Положення про авторські права
Про журнал
Подання
Проблематика
Політика розділів
Процес рецензування
Періодичність публікацій
Публікаційна етика
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 27 (2017)
№ 27 (2017)
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.27.2017
Опубліковано:
2018-01-12
Інформація
ВИМОГИ ДО ПУБЛІКАЦІЙ У ВІСНИКУ КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ Серія Педагогіка та психологія
Редакційн колегія
167-171
PDF
ПЕРЕЛІК ЗАХИЩЕНИХ ДИСЕРТАЦІЙ У 2017 РОЦІ
Редакційна колегія
172-181
PDF
Методика навчання іноземних мов і культур
DISTRIBUTION OF THE ENGLISH VOCABULARY TO BE MASTERED IN THE LANGUAGE COURSE BY STUDENTS OF TERTIARY LINGUISTIC SCHOOLS
O. Tarnopolsky, M. Kabanova
22-31
PDF
ПРОГРАМА ПЕДАГОГІЧНОЇ АСИСТЕНТСЬКОЇ ТА ДОЦЕНТСЬКОЇ ПРАКТИК ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 011 “ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ”
С. Ніколаєва, Н. Майєр
32-44
PDF
ПІДСИСТЕМА ВПРАВ ДЛЯ НАВЧАННЯ УСНОГО ДВОСТОРОННЬОГО ПЕРЕКЛАДУ МІЖГАЛУЗЕВОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ НА БАЗІ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ
Л. Гурєєва
45-53
PDF
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ВЕДЕННЯ ДИСКУСІЇ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ НА ОСНОВІ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ
І. Зайцева, М. Писанко
54-61
PDF
МОВНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОГО МОНОЛОГУ-ПРЕЗЕНТАЦІЇ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ
І. Корнєєва
62-71
PDF
ЛІНГВІСТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У КИТАЙСЬКИХ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ
М. Кузьмицька
72-79
PDF
КОМПЛЕКС ВПРАВ ДЛЯ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ДІАЛОГУ-РОЗПИТУВАННЯ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ З АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
А. Медведчук
80-87
PDF
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ
Є. Міцай
88-97
PDF
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ ПИСЬМОВОГО ПЕРЕКЛАДУ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
А. Ольховська
98-107
PDF
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАВЧАННЯ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ АНОТАЦІЙНОГО І РЕФЕРАТИВНОГО ПЕРЕКЛАДУ АНГЛОМОВНИХ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ
К. Шевелько
108-114
PDF
ТЕНДЕНЦІЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ
М. Щербина
115-123
PDF
Педагогіка
АВТОРСЬКА ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН
В. Боса
124-132
PDF
ВИХОВАННЯ ЦІННІСНИХ СТАВЛЕНЬ: АНАЛІЗ ДЖЕРЕЛЬНОЇ БАЗИ
Г. Голос
133-139
PDF
СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
В. Папушина
140-146
PDF
Рецензії. Огляди
Рецензія на монографію О. Б. Бігич “Методична скарбничка вчителя / викладача іспанської мови: формування лінгвосоціокультурної компетентності”
В. Данилич
147-148
PDF
MOVILIDAD ACADÉMICA: DESDE SUS ORÍGENES HACIA LA UNIVERSIDAD DE GRANADA
A. Ruban
149-159
PDF (English)
PDF (Español (España))
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС З ФРАНЦУЗЬКОї МОВИ ÉCHO B 1.1: З ДОСВІДУ НАВЧАННЯ
О. Шерстюк
160-166
PDF
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів