DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.27.2017.122101

КОМПЛЕКС ВПРАВ ДЛЯ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ДІАЛОГУ-РОЗПИТУВАННЯ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ З АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

А. Медведчук

Анотація


Стаття присвячена комплексу вправ для навчання англомовного професійно орієнтованого діалогу-розпитування майбутніх менеджерів з адміністративної діяльності. Розкрито особливості процесу навчання англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення майбутніх менеджерів з адміністративної діяльності, залежно від обраних комунікативних ситуацій та навчальних тем. Узагальнено визначення поняття “комплекс вправ” та надано базові вимоги до створення комплексів. Визначено основні методичні принципи, які слід враховувати під час створення комплексу вправ. Описано та проілюстровано
прикладами вправ етапи навчання майбутніх менеджерів з адміністративної діяльності англомовного професійно орієнтованого діалогу-розпитування.


Ключові слова


англомовний професійно орієнтований діалог-розпитування; діалогічне мовлення; комплекс вправ; менеджер з адміністративної діяльності; професійно орієнтована комунікативна компетентність

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти