МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ВЕДЕННЯ ДИСКУСІЇ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ НА ОСНОВІ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ

Автор(и)

  • І. Зайцева Київський національний лінгвістичний університет, Україна
  • М. Писанко Київський національний лінгвістичний університет, https://orcid.org/0000-0002-4468-3996

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.27.2017.122096

Ключові слова:

дискусія-обмін думками, проблемні ситуації, проблемні завдання, майбутні філологи

Анотація

У статті досліджується методика навчання майбутніх філологів ведення дискусії англійською мовою на основі проблемних ситуацій. Описано характеристики дискусії та структуру; визначено труднощі навчання дискусії. Проаналізовано існуючі наукові концепції щодо навчання дискусії та типології проблемних ситуацій. Теоретично обґрунтовано і практично розроблено підсистему вправ для навчання майбутніх філологів ведення дискусії англійською мовою на основі проблемних ситуацій та укладено модель організації навчання на її основі.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методика навчання іноземних мов і культур