МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ВЕДЕННЯ ДИСКУСІЇ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ НА ОСНОВІ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.27.2017.122096Ключові слова:
дискусія-обмін думками, проблемні ситуації, проблемні завдання, майбутні філологиАнотація
У статті досліджується методика навчання майбутніх філологів ведення дискусії англійською мовою на основі проблемних ситуацій. Описано характеристики дискусії та структуру; визначено труднощі навчання дискусії. Проаналізовано існуючі наукові концепції щодо навчання дискусії та типології проблемних ситуацій. Теоретично обґрунтовано і практично розроблено підсистему вправ для навчання майбутніх філологів ведення дискусії англійською мовою на основі проблемних ситуацій та укладено модель організації навчання на її основі.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Методика навчання іноземних мов і культур