ЛІНГВІСТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У КИТАЙСЬКИХ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.27.2017.122100Ключові слова:
фонема, склад, сегментний рівень, супрасегментний рівень, перенос, інтерференціяАнотація
У статті проаналізовано науково-методичну літературу з проблеми формування фонетичної компетентності у китайських студентів-філологів. Автором здійснено порівняльний аналіз сегментного та супрасегментного рівнів англійської та китайської мов з метою виявлення джерел переносу та інтерференції рідної мови у процесі формування та подальшого вдосконалення вимовних навичок
студентів. У результаті проведеного аналізу було визначено основні причини труднощів та запропоновано рекомендації щодо їх усунення у майбутній роботі з китайськими студентами.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Методика навчання іноземних мов і культур