МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАВЧАННЯ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ АНОТАЦІЙНОГО І РЕФЕРАТИВНОГО ПЕРЕКЛАДУ АНГЛОМОВНИХ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.27.2017.122111Ключові слова:
анотаційний переклад, реферативний переклад, публіцистичні тексти, старшокласникиАнотація
У статті подано методичні рекомендації щодо навчання старшокласників анотаційного і реферативного перекладу англомовних журнальних тематичних статей. Визначено ступінь навчання, кількість навчальних годин, принципи побудови навчання, критерії відбору матеріалів, етапи, організаційні форми навчання та форми контролю успішності навчальної діяльності учнів. Також представлені базові принципи побудови навчальної взаємодії вчителя та учнів, варіанти навчальних завдань, а також форми поточного, проміжного та підсумкового контролю під час навчання старшокласників анотаційного і реферативного перекладу англомовних журнальних тематичних статей. Запропоновано критерії оцінювання рівня сформованості навичок і вмінь анотаційного і реферативного перекладу у старшокласників
відповідно до 12-бальної системи оцінювання навчальних досягнень учнів.