ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ ПИСЬМОВОГО ПЕРЕКЛАДУ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.27.2017.122108Ключові слова:
експериментальне навчання, письмовий переклад із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, системи автоматизації перекладу, майбутні перекладачіАнотація
У статті подано результати експериментальної перевірки ефективності методики навчання у магістратурі майбутніх перекладачів письмового перекладу з англійської мови українською текстів суспільно-політичної сфери із використанням інформаційно-комунікаційних технологій, а саме систем автоматизації перекладу. Автором визначено мету, етапи, завдання, варійовані та неварійовані умови методичного експерименту та сформульовано його гіпотези. Порівняння даних перед- та післяекспериментальних зрізів засвідчило ефективність розроблених варіантів методики навчання, а використання методів математичної статистики дало змогу встановити їх однакову ефективність.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Методика навчання іноземних мов і культур