АВТОРСЬКА ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • В. Боса Київський університет імені Бориса Грінченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.27.2017.122113

Ключові слова:

технологія формування мовленнєвої компетентності, когнітивно орієнтовані види мовленнєвої компетентності, “від мови до мовлення”, “від мовлення до мови”

Анотація

У статті розглядається технологія формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін. Було визначено два види технологій формування мовленнєвої компетентності: 1) когнітивно орієнтовані, побудовані на моделі “від мови до мовлення”, які відображають раціонально-логічний шлях оволодіння мовою й включають граматичний, аналітичний, порівняльний методи; 2) комунікативно орієнтовані, засновані на моделі “від мовлення до мови”, які
відображають ситуативний спосіб оволодіння мовою через природні (або наближені до природних) ситуації комунікації. Відповідно, авторська технологія формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів
іноземної мови у процесі вивчення фахових дисциплін є комунікативно орієнтованою, цілеспрямованою, системною педагогічною діяльністю щодо узгодження цілей, форм, змісту, методів і результатів навчання.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Педагогіка