DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.26.2017.135363

CУЧАСНІ РЕФОРМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ПРОФЕСІЙНІ СТАНДАРТИ ТА КВАЛІФІКАЦІЙНІ РАМКИ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ СПЕЦІЛЬНОСТІ “ПЕРЕКЛАД”

Наталія Зінукова

Анотація


У статті описано та визначено ключові орієнтири для створення та реалізації освітньої
програми для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня в предметній галузі “Переклад”.
Обґрунтовано й визначено перелік компетентностей випускника та відповідних запланованих результатів
навчання. У вигляді матриці представлено взаємозв’язок загальних і фахових (спеціальних предметних)
компетентностей і узагальнених результатів навчання випускника магістратури спеціальності “Переклад”.


Ключові слова


освітня програма, переклад; магістратура; компетентність; результати навчання

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти