МОДЕРНІЗАЦІЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ МОРЯКІВ

Автор(и)

  • Наталія Огородник Київський національний лінгвістичний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.26.2017.135367

Ключові слова:

майбутні моряки, англійська мова для моряків, модельний курс, комунікативна підготовка, зміст навчання

Анотація

У статті йдеться про координуючу роль типового Модельного курсу 3.17 – Англійська мова
для моряків в узгодженні змісту навчання англійської мови майбутніх фахівців флоту між вищими
навчальними закладами морської освіти різних країн. Досліджено фактори, що утруднюють спілкування
загальною робочою англійською мовою на борту багатонаціонального судна, а саме: багатогранність
і складність міжнародного екіпажу як соціального феномену, використання англійської мови як лінгва
франка у професійних цілях, неузгодженість англомовної комунікативної підготовки майбутніх моряків
між морськими закладами освіти. Описано нову редакцію типового Модельного курсу 3.17 порівняно
з його попереднім варіантом. Висвітлено роль модельного курсу в сприянні модернізації змісту навчання
англійської мови моряків та оптимальному узгодженні англомовної комунікативної компетентності
моряків з їх професійним спрямуванням.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Теорія і практика формування іншомовної комунікативної компетентності