ЗМІСТ ФОРМУВАННЯ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ГОВОРІННІ ТА ПИСЬМІ МАЙБУТНІХ ТУРИЗМОЗНАВЦІВ: ПРЕДМЕТНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.26.2017.135377Ключові слова:
друга іноземна мова, зміст навчання, нелінгвістичний вищий навчальний заклад, предметний аспект, фахівці сфери міжнародного туризмуАнотація
Стаття ґрунтується на результатах аналізу робіт зарубіжних і вітчизняних учених і присвячена
змісту формування німецькомовної професійно орієнтованої компетентності у говорінні та письмі
майбутніх туризмознавців. Охарактеризовано з теоретико-методичної точки зору предметний аспект, який
включає сфери, теми, ситуації спілкування, ролі, наміри, мовні та мовленнєві засоби, тексти, мовні знання,
країнознавчі й лінгвокраїнознавчі знання, мовний матеріал, професійно орієнтовані знання та професійно
орієнтований мовний і мовленнєвий матеріал. У статті проаналізовано алгоритм вивчення другої іноземної
мови в процесі викладання в умовах нелінгвістичного вищого навчального закладу, виокремлено прийоми,
які оптимізують процес навчання.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Теорія і практика формування іншомовної комунікативної компетентності