DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.26.2017.135380

ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО КОМП’ЮТЕРНОГО КУРСУ ДЛЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ

Аліна Долина

Анотація


У статті розглядаються особливості організації самостійної роботи майбутніх учителів
англійської мови як другої іноземної над удосконаленням фонетичної компетентності. Наводиться
визначення поняття “фонетична компетентність” та чинники, що впливають на її формування
і вдосконалення. Розкриваються вимоги до сучасних навчальних засобів для організації самостійної
роботи. Аналізується ефективність використання спеціального мультимедійного комп’ютерного курсу
“Sound English” під час удосконалення фонетичної компетентності майбутніх учителів англійської
мови як другої іноземної, зокрема його структури, рефлексивної моделі удосконалення фонетичної
компетентності та підсистеми вправ, закладеної в його основу, та наводяться відповідні рекомендації.


Ключові слова


фонетична компетентність; мультимедійний комп’ютерний курс; самостійна робота; друга іноземна мова; майбутні учителі англійської мови

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти