ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ АУДІЮВАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.26.2017.135395Ключові слова:
експериментальне навчання, результати експерименту, аудіювання, майбутні перекладачі, заочна форма навчання, жанри аудіотекстівАнотація
Методика дистанційного навчання аудіювання англійською мовою була створена з метою
оптимізації процесу підготовки майбутніх перекладачів заочної форми начання. У статті представлено
методичний експеримент, організований з метою перевірки ефективності методики дистанційного
навчання майбутніх перекладачів аудіювання англійською мовою в умовах заочної форми навчання.
Сформульовано гіпотезу експерименту, наведено дані передекспериментального і післяекспериментального
зрізів. Описано етапи проведення методичного експерименту. За допомогою методів математичної
статистики інтерпретовано результати експериментального дослідження. На основі отриманих даних
щодо результативності двох варіантів методики, зроблено висновки і доведено ефективність одного з них.