СУЧАСНИЙ СТАН РОЗВИТКУ НАУКОВОЇ ДУМКИ З ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ПИСЬМОВОГО ПЕРЕКЛАДУ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.26.2017.135398Ключові слова:
майбутні філологи, письмовий переклад, досвід науковцівАнотація
У статті представлено аналіз сучасного стану розвитку наукової думки з проблеми навчання
майбутніх філологів письмового перекладу. У ході критичного аналізу дисертаційних досліджень останнього
десятиріччя автором визначено методичні проблеми відповідного навчання та шляхи їх вирішення;
узагальнено позитивний досвід науковців з метою його врахування в процесі розробки методики навчання
майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованого письмового двостороннього перекладу;
виокремлено питання, які залишаються невирішеними, потребують пошуку досконаліших шляхів
вирішення або ретельного перегляду з позицій сучасних досягнень психології мовленнєвої діяльності,
методики навчання іноземних мов і культур, теорії та практики перекладу.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Теорія і практика формування іншомовної комунікативної компетентності