DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.26.2017.135401

ЛІНГВІСТИЧНІ І СОЦІОКУЛЬТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕКСТІВ АНГЛОМОВНИХ ОГЛЯДОВИХ ЕКСКУРСІЙ

Інга Іванова

Анотація


Досліджено поняття “туристичний дискурс” з низкою характерних особливостей, які дають
змогу виділити його в окремий інституційний вид дискурсу. Він об’єднує різні види реклами туризму
і націлений на позиціонування та просування туристичних послуг. Уміння і навички моделювати та укладати
професійно значущі тексти оглядових екскурсій пов’язані з категорією жанрової компетентності. “Текст
оглядової екскурсії” як самостійний жанр інституційного туристичного дискурсу належить до двох
гіпержанрів – публічного виступу і довідкової літератури, що зумовлює його суттєві мовленнєві, мовні
і соціокультурні характеристики. Проаналізовано лінгвістичні та соціокультурні особливості текстів
англомовних оглядових екскурсій.


Ключові слова


жанр; туристичний дискурс; оглядові екскурсії; екскурсійна мова; текст

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти