ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ НАВИЧОК ВІДТВОРЕННЯ НІМЕЦЬКИХ ІМЕННИКІВ-КОМПОЗИТІВ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.28.2018.135447Ключові слова:
навчання майбутніх перекладачів, проблеми перекладу, переклад іменників-композитів, формування навичок перекладу, вправи для навчання перекладуАнотація
Стаття присвячена проблемі навчання майбутніх перекладачів перекладу німецьких іменників-композитів. Розглянуто структурні й семантичні особливості, а також проблеми перекладу німецьких
складних іменників. Проаналізовано наявні наукові дослідження з проблем навчання перекладу та лінгвістичні дослідження, присвячені вивченню особливостей німецьких іменників-композитів.
Визначено труднощі студентів у процесі перекладу німецьких складних іменників. Запропоновано вправи, спрямовані на формування навичок відтворення німецьких іменників-композитів.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Методика навчання перекладу