Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
ВІСНИК КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Серія Педагогіка та Психологія
Поточний випуск
Архіви
Редколегія
Для авторів
Положення про авторські права
Про журнал
Подання
Проблематика
Політика розділів
Процес рецензування
Періодичність публікацій
Публікаційна етика
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 28 (2018)
№ 28 (2018)
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.28.2018
Опубліковано:
2018-06-27
Інтерв’ю-портрет
Навчання перекладу: витоки, сьогодення, перспективи: бесіда з Черноватим Л. М.
Марія Писанко
13-18
PDF
Методика навчання перекладу
СУТНІСТЬ ПИСЬМОВОГО ПЕРЕКЛАДУ ЯК ВИДУ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Валентина Стрілець
19-27
PDF
PSYCHOLINQUISTIC CONSIDERATIONS ON TRANSLATION PROCESS: ANALYSIS, CHALLENGES AND FURTHER DEVELOPMENT
Valentyna Borshchovetska
28-34
PDF
PDF (English)
ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ НАВИЧОК ВІДТВОРЕННЯ НІМЕЦЬКИХ ІМЕННИКІВ-КОМПОЗИТІВ
Лідія Кожедуб
35-40
PDF
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ УСНОГО ПОСЛІДОВНОГО НАУКОВО-ТЕХНІЧНОГО ПЕРЕКЛАДУ
Анна Володько
41-47
PDF
Методика навчання англійської мови й культури в мовних закладах вищої освіти
МОТИВУВАЛЬНА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АНГЛІЙСЬКОМУ ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ:ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ Й ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ
Мадіна Щербина
48-55
PDF
ПРИНЦИПИ, ВИДИ, ФОРМИ КОНТРОЛЮ Й ВЗАЄМОКОНТРОЛЮ СФОРМОВАНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АНГЛІЙСЬКОМУ МОНОЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ
Діана Стельмах
56-60
PDF
Методика навчання англійської мови й культури в нелінгвістичних закладах вищої освіти
ARTICLES EDITING AS MEANS OF DEVELOPING EDITORS’ PROFESSIONAL COMPETENCE WHILE TEACHING ENGLISH FOR ACADEMIC WRITING
Larysa Gorodnycha, Maryna Olkhovyk
61-68
PDF (English)
НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ АНГЛІЙСЬКОГО МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА МАТЕРІАЛІ БРИФІНГІВ
Юлія Олізько
69-75
PDF
ІНТЕНСИВНЕ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО” АНГЛОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ЛЕКСИКИ
Інна Мирковiч
76-83
PDF
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ АНГЛОМОВНОГО МОНОЛОГУ-ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Ірина Корнєєва
84-93
PDF
МЕТОДИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА MOODLE ДЛЯ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ІНЖЕНЕРІЇ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МОНОЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ В ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
Ганна Бойко
94-101
PDF
Методика навчання німецької мови й культури
КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ РЕЦЕПТИВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
Заріна Соломко
102-109
PDF
ПРИЧИНИ, ПРОФІЛАКТИКА Й КОРЕКЦІЯ ФОНЕТИЧНИХ ПОМИЛОК У ВСТУПНОМУ КОРЕКТИВНОМУ КУРСІ
Валентина Гутник
110-119
PDF
Методика навчання французької мови й культури
DIE REALISIERUNG DER DIREKTEN METHODE DES FREMDSPRACHENUNTERRICHTS IN LEHRBÜCHERN FÜR DIE FRANZÖSISCHE SPRACHE IN DER BUKOWINA (ZWEITE HÄLFTE DES XIX. Jhs.)
Bogdana Labinska
120-132
PDF
LES CONTENUS SPECIFIQUES DE L’ENSEIGNEMENT INTERCULTUREL DE FUTURS ENSEIGNANTS DE FLE: STEREOTYPES DE GENRE
Diana Rusnak
133-142
PDF
Методика навчання іспанської мови й культури
LA COMPRENSIÓN AUDIOVISUAL EN LA FORMACIÓN EN COMPETENCIA AUDITIVA
Alla Ruban
143-158
PDF
СУЧАСНИЙ СТАН НАУКОВОЇ ДОСЛІДЖЕНОСТІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ТУРИЗМУ ІСПАНОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ
Катеpина Костюк
159-165
PDF
Методика навчання англійської мови у початковій школі
НАВЧАННЯ ШЕСТИРІЧНИХ УЧНІВ ТЕХНІКИ ЧИТАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ
Іринa Шастова
166-173
PDF
Дошкільна освіта
АНГЛОМОВНА ЛЕКСИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ
Оксана Биконя, Юлія Олійник
174-181
PDF
ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
Марія Коток
182-188
PDF
Формування методичної / професійної компетентності
ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Оксана Бігич
189-197
PDF
СУЧАСНИЙ СТАН ДОСЛІДЖЕНОСТІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МЕТОДИЧНОЇ КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Ольга Українська
198-204
PDF
ВИЗНАЧЕННЯ КРИТЕРІЇВ РІВНЯ СФOРМОВАНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ДИСПЕТЧЕРА-ІНСТРУКТОРА УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ
Людмила Немлій
205-214
PDF
Огляди
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ І КУЛЬТУР: ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
Наталія Микитенко, Ірина Чорна
215-221
PDF
МОВНЕ ТЕСТУВАННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ: УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД
Ольга Квасова, Марія Писанко
222-227
PDF
Рецензії
Рецензія на монографію Н. В. Зінукової “Усний переклад у зовнішньоекономічній сфері: теорія і методика навчання магістрів-філологів” (Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2017. – 424 с.)
Ірина Задорожна
228-230
PDF
Рецензія на навчальний посібник Н. В. Зінукової та Т. І. Марчук “Business English (зовнішньоекономічні аспекти)” (Дніпро : Університет імені Альфреда Нобеля, 2017. – 152 с.)
Тетяна Коробейнікова
231-232
PDF
Рецензія на підручник “English for Third-year Students” за авторством В. В. Іванчука, С. В. Богун, Л. В. Князєвої, Н. О. Горькавої (Київ: Вид. центр КНЛУ, 2018)
Дмитро Яремко
233-234
PDF
Програми навчальних дисциплін
ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “АКАДЕМІЧНЕ ПИСЬМО (АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ)”
Тамара Бабенко, Алла Малій
235-241
PDF
ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “АНГЛІЙСЬКА МОВА ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ”
Валентина Тітова, Наталія Котиш, Наталія Бобер, Володимир Мачуський
242-251
PDF
Інформація
ВИМОГИ ДО ПУБЛІКАЦІЙ У ВІСНИКУ КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ Серія Педагогіка та психологія
Редколегія Редколегія
252-256
PDF
Дисертації, захищені в спеціалізованій ученій раді Д 26.054.01 Київського національного лінгвістичного університету в 2018 році
Редколегія Редколегія
257-262
PDF
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів