МОВНЕ ТЕСТУВАННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ: УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД

Автор(и)

  • Ольга Квасова Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна
  • Марія Писанко Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.28.2018.135615

Ключові слова:

контроль й оцінювання, мовне тестування й оцінювання, викладачі іноземних мов

Анотація

У статті представлено огляд сучасного стану мовного тестування й оцінювання в Україні. Авторки статті поділились досвідом роботи Всеукраїнської асоціації з мовного тестування й оцінювання
щодо підвищення кваліфікації викладачів у галузі контролю й оцінювання досягнень студентів у вивченні іноземних мов. Описано співпрацю з міжнародними організаціями з мовного тестування й оцінювання. Наведено результати міжнародних і вітчизняних досліджень щодо визначення рівня обізнаності українських викладачів іноземних мов з питань контролю й оцінювання іншомовних навичок і вмінь тих, хто вивчає іноземні мови.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Огляди