DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.28.2018.135615

МОВНЕ ТЕСТУВАННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ: УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД

Ольга Квасова, Марія Писанко

Анотація


У статті представлено огляд сучасного стану мовного тестування й оцінювання в Україні. Авторки статті поділились досвідом роботи Всеукраїнської асоціації з мовного тестування й оцінювання
щодо підвищення кваліфікації викладачів у галузі контролю й оцінювання досягнень студентів у вивченні іноземних мов. Описано співпрацю з міжнародними організаціями з мовного тестування й оцінювання. Наведено результати міжнародних і вітчизняних досліджень щодо визначення рівня обізнаності українських викладачів іноземних мов з питань контролю й оцінювання іншомовних навичок і вмінь тих, хто вивчає іноземні мови.


Ключові слова


контроль й оцінювання; мовне тестування й оцінювання; викладачі іноземних мов

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти