АНГЛОМОВНА ЛЕКСИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ

Автор(и)

  • Оксана Биконя Національний університет “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка, Україна
  • Юлія Олійник Національний університет “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.28.2018.135579

Ключові слова:

англомовна лексична компетентність, навички, знання, лексична усвідомленість, майбутні вихователі

Анотація

У статті розглянуто питання формування у майбутніх вихователів англомовної лексичної компетентності. Докладно розглянуті складові англомовної лексичної компетентності: мовленнєві лексичні
(рецептивні та репродуктивні) навички, лексичні знання, лексична усвідомленість. Зазначено, що для навчання англомовної лексики майбутнім вихователям треба мати власне бажання вивчати англомовну лексику, управляти системою лексичних одиниць, розширювати свої знання з лексичними одиницями, бути
вмотивованим, мати англомовне оточення, розширювати знання основних стратегій роботи з лексичними одиницями, мати соціокультурні, фонові знання, систематично повторювати нові лексичні одиниці та систематично працювати над мовною здогадкою. У статті визначено групи вправ у межах відповідної системи вправ для навчання англомовної лексики. Було визначено, що система вправ містить вправи для оволодіння рецептивними лексичними навичками, вправи для оволодіння репродуктивними лексичними
навичками і вправи для оволодіння рецептивно-репродуктивними лексичними навичками.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Дошкільна освіта