ВИЗНАЧЕННЯ КРИТЕРІЇВ РІВНЯ СФOРМОВАНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ДИСПЕТЧЕРА-ІНСТРУКТОРА УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.28.2018.135604Ключові слова:
критерії рівня сформованості педагогічної компетентності, диспетчер-інструктор управління повітряним рухом, педагогічна компетентністьАнотація
Стаття ґрунтується на результатах аналізу наукових робіт, присвячених формуванню у інженерів-педагогів педагогічної компетентності. Проаналізовано наявні наукові концепції щодо визначення критеріїврівня її сформованості. Ґрунтуючись на результатах проведеного аналізу, ми визначили критерії рівня
сформованості педагогічної компетентності майбутнього диспетчера-інструктора управління повітрянимрухом. Наголошується на необхідності здійснення оптимального вимірювання рівня сформованостіструктурних компонентів педагогічної компетентності диспетчера-інструктора управління повітряним
рухом для забезпечення кількісного та якісного оцінювання рівня її сформованості загалом. Критеріїоцінювання рівня сформованості педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів
управління повітряним рухом обирались нами відповідно до структурних компонентів педагогічної
компетентності, кожен з яких має змістове наповнення, що включає знання, вміння і навички та якості,
які мають бути належним чином сформовані в освітньому процесі.