DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.28.2018.135570

НАВЧАННЯ ШЕСТИРІЧНИХ УЧНІВ ТЕХНІКИ ЧИТАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ

Іринa Шастова

Анотація


У статті розглянуто питання формування в учнів перших класів загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням англійської мови англомовної компетентності в техніці читання за звуковим
аналітико-синтетичним методом. Уточнено зміст і структуру компетентності в техніці читання. Скорельовано етапи оволодіння технікою читання рідною й іноземною мовами. Виявлено специфіку оволодіння технікою читання шестирічними школярами. Виокремлено психологічні особливості шестирічних учнів. Виявлено труднощі оволодіння ними навичками техніки читання. Визначено тип зображення, найбільш цікавий для молодших школярів. Проаналізовано методи навчання техніки читання, з-поміж яких обрано звуковий
аналітико-синтетичний метод.


Ключові слова


техніка читання; початкова школа; шестирічні учні; англомовна компетентність; поглиблене вивчення англійської мови; звуковий аналітико-синтетичний метод

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти