НАВЧАННЯ ШЕСТИРІЧНИХ УЧНІВ ТЕХНІКИ ЧИТАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ

Автор(и)

  • Іринa Шастова Київський національний лінгвістичний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.28.2018.135570

Ключові слова:

техніка читання, початкова школа, шестирічні учні, англомовна компетентність, поглиблене вивчення англійської мови, звуковий аналітико-синтетичний метод

Анотація

У статті розглянуто питання формування в учнів перших класів загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням англійської мови англомовної компетентності в техніці читання за звуковим
аналітико-синтетичним методом. Уточнено зміст і структуру компетентності в техніці читання. Скорельовано етапи оволодіння технікою читання рідною й іноземною мовами. Виявлено специфіку оволодіння технікою читання шестирічними школярами. Виокремлено психологічні особливості шестирічних учнів. Виявлено труднощі оволодіння ними навичками техніки читання. Визначено тип зображення, найбільш цікавий для молодших школярів. Проаналізовано методи навчання техніки читання, з-поміж яких обрано звуковий
аналітико-синтетичний метод.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методика навчання англійської мови у початковій школі