ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Автор(и)

  • Марія Коток Інститут проблем виховання НАПН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.28.2018.135586

Ключові слова:

особистісна ідентичність, самооцінка, заклади дошкільної освіти, старші дошкільники

Анотація

В статті обґрунтовано значущість закладу дошкільної освіти в процесі формування й становлення особистісної ідентичності дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано дослідження провідних
науковців щодо рівня впливу різних факторів на процес виховання особистісної ідентичності старших дошкільників. Обґрунтовано фактори впливу на формування особистісної ідентичності: сімейне виховання,
рівень самооцінки, гендерна ідентичність й соціальна ідентичність, які формуються в соціальному середовищі закладу дошкільної освіти. Наголошується на вагомості забезпечення й удосконалення всіх факторів впливу на процес формування особистісної ідентичності дітей старшого дошкільного віку.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Дошкільна освіта