МОТИВУВАЛЬНА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АНГЛІЙСЬКОМУ ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ:ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ Й ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.28.2018.135450Анотація
Стаття ґрунтується на результатах аналізу досліджень зарубіжних і вітчизняних учених, присвячених проблемам мотивів учіння студентів. Проаналізовано й представлено у таблиці наявні
наукові концепції щодо типології мотивів учіння. Спираючись на результати попередніх досліджень, обґрунтовано вплив мотивації учіння студентів на його характер і результати їхньої успішності. Унаслідок проведеного аналізу теоретично обґрунтовано один із видів диференційованого формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні – мотивувальну диференціацію. Контекстом методики диференційованого формування іншомовної компетентності в діалогічному мовленні обрано особистісно-діяльнісний підхід, а засобом реалізації – рольову гру. Теоретичні дані дослідження перевірено в ході анкетування, перебіг і результати якого наведено в статті.